سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن نماد حضور آنها برای پاسداری از ارزش‌ها وآرمان‌های والای انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جمع طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین، گفت: 22 بهمن روز وحدت، به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملت آزاد و سرافراز ایران است که با پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره) تحت هدایت‌های رهبر انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان مانند کوه استوار و تسلیم‌ناپذیر ایستاده و از حقوق مسلم خود صیانت می‌کنند.

ویخاطرنشان کرد:  حضور مردم در صحنه، حفظ اتحاد و همبستگی از عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود و حفظ آن باعث بیمه شدن انقلاب می‌شود، لذا اگر تمام دولت‌های بدخواه علیه ایران متحد شوند و قصد تجاوز به مرزهای کشور را داشته باشند، جوانان همانند جوان‌های نسل‌های پیش نمی‌گذارند که دشمن یک وجب از خاک کشورشان را اشغال کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین تصریح کرد: راهپیمایی مردم در 22 بهمن نماد حضور آنها برای پاسداری از ارزش‌ها وآرمان‌های والای انقلاب اسلامی خواهد بود.

 حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بدون شک انقلابی متمایز و مردمی و الهی در قرون اخیر بوده که علاوه بر عزتمندی ایران، احیای اسلام، تحول شگرفی در معادلات سیاسی بین الملل و استکبار ستیزی درجهان ایجاد کرده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha