جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مسئولان بدانند خدمتگزار مردم بودن افتخار بزرگی برای آنها به شمار می‌آید، پس باید تا جایی که توان دارند در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن باعث شادی دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران می شود و تحکیم وحدت ملی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث شد که ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) در ایران دوباره احیا شود و کشور به استقلال و آزادی واقعی برسد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند، چرا که حکومت اسلامی ما توانست ضمن نابودی داعش و حمایت از جبهه مقاومت، نفشه‌های آنها در منطقه را نقش بر آب کند.

وی اظهار کرد: همه اقشار مختلف جامعه که دغدغه نسل جوانان را دارند، باید این نسل را نسبت به دسیسه‌های دشمنان آگاه سازند تا تبدیل به ابزاری در دست دشمنان نشوند. نوجوانان و جوانان هم باید بدانند برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، 250 هزار شهید گلگلون کفن جان خود را تقدیم کرده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده و برای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر، لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند و مسئولان هم بدانند خدمتگزار مردم بودن افتخار بزرگی برای آنها به شمار می‌آید، پس باید تا جایی که توان دارند در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایش بیداری و اتحاد مردم ایران اسلامی است و ملت ایران بارها در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی نشان داده اند که به سرنوشت کشور خود بیش از پیش اهمیت می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha