جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: پیروزی انقلاب مدیون رهبری و مشارکت مردم در سایه ایمان به خدا و تأثیر از نهصت عاشورا صورت گرفت و دشمنی استکبار با این انقلاب، تمام شدنی نیست.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) برگزار شد، گفت: ۲۲ بهمن سال روز پیروزی غرور آفرین ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و استکبار جهانی است‌ و در این دوران پر آشوب کینه استکبار، وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران را نشانه رفته و از طرفی امید مظلومان و پابرهنگان در سراسر دنیا روز به روز به انقلاب و مردم قهرمان ایران زیادتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم بنابه سفارش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که فرمودند این اعجاز بزرگ قرن و پیروزی بی نظیر و  جمهوری اسلامی، نیاز به حفظ و نگهداری دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر می خواهیم اسلام واقعی داشته باشیم باید نظام اسلامی حفظ شود و اگر می خواهیم نظام اسلامی حفظ شود باید در حفظ اصل ولایت فقیه و پشتیبانی از آن همت عالی داشته باشیم، در این صورت که هیچ قدرتی در هیچ کجای دنیا نمی تواند چشم طمع بر این سرزمین و عزت آن داشته باشد؛ ما تا رسیدن به اهداف نهایی خود که همان بر افراشتن پرچم اسلام بر قله های اقصی نقاط گیتی است از پای نخواهیم نشست.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: علاوه بر آزادی ، استقلال کشور از مهمترین دستاوردها بود، چرا که قبل از انقلاب مستعمره و وابسته به آمریکا و کشورهای غربی بودیم، ولی امروز در سایه انقلاب اسلامی تبدیل به یکی ازکشورهای مستقل تاثیرگذار در منطقه و محافل سیاسی هستیم.

 مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: پیروزی انقلاب مدیون رهبری و مشارکت مردم در سایه ایمان به خدا و تأثیر از نهصت عاشورا صورت گرفت و دشمنی استکبار با این انقلاب تمام شدنی نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha