جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قدرتی

حوزه/ مدیر کل دادگستری استان قزوین گفت:حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان خواهد بود و امسال هم این مر اسم باشکوه تر از سال های گذشته در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع)، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم وجود موانع و مشکلات و دشمنی های فراوان از جمله ناآرامی های داخلی، تحمیل جنگ نابرابر8 ساله و تحریم های مختلف اقتصادی، مردم با وحدت، اتحاد و یکپارچگی یکی پس از دیگری توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان خواهد بود و امسال هم این مر اسم باشکوه تر از سال های گذشته در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی به آسیب های اجتماعی پرداخت و بیان کرد: امروز آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، فقر و فروش مواد مخدر در جامعه  مشهود بوده که نقش حوزه های علمیه و روحانیت در کاهش این معضلات بسیار موثر است.

این مسئول قضایی اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت های حوزه های علمیه و ترویج اصل قرآنی امر به معروف ونهی از منکر می توانیم آسیب های اجتماعی را  کاهش و به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha