جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی فجر فاطمی امسال در مدارس علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه هم اکنون برنامه های ایام الله دهه فجر در 13 مدرسه علمیه استان درحال اجرا است، گفت: ایام الله دهه فجر از رویدادهای مهم نظام و انقلاب است و باید در راستای ترویج شعائر انقلابی و نهادینه کردن اصول و ارزش های انقلاب به نسل جوان گام برداریم.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبلیغ و تبیین ارزش های انقلاب در جامعه است، خاطر نشان کرد: برپایی محافل انس با قرآن، غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای طلبه و روحانی و خاطره گویی رزمندگان، ایثارگران و آزاگان حوزوی از برنامه های ایام الله دهه فجر در مدارس علمیه لرستان است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در ادامه برگزاری گفتمان های انقلابی در مدارس علمیه لرستان را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر برشمرد و افزود: این گفتمان ها با محوریت نقش کلیدی حوزه های علمیه در شکل گیری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان یادآور شد: ایام الله دهه فجر در  هر مدرسه علمیه استان قریب به 10 گفتمان حوزوی انقلابی به همت کارشناسان حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha