سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مردم با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، وفاداری و علاقه مندی همیشگی خود به انقلاب و نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، ظهر امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: بی تردید نقش الهام بخش انقلاب اسلامی در بیداری ملت های آزاده و جایگاه رفیع نظام مقدس اسلامی در تحقق شعار استقلال و آزادی در سراسر جهان، موجب شده تا قدرت های سلطه گر و مستکبران هر روز به شیوه ای در پی تهدید و تضعیف این نهضت الهی بر آیند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال، وفاداری و علاقه مندی همیشگی خود به انقلاب و نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: بی شک مردمی که برای تحقق و پیروزی این انقلاب هزینه سنگینی پرداخته اند، قدر آن را خواهند دانست و در راستای حفظ و تقویت آن همواره در صحنه حاضر خواهند بود.

 عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:  اینکه امروز ما در منطقه پرتلاطم و بلاخیز خاورمیانه، آزاد و مستقل زندگی می کنیم، حاصل انقلابی اسلامی است که برای پیروزی آن بهای سنگینی پرداخت شده و بسیاری جان خود را در راه تحقق آن فدا کردند.

 وی اظهار کرد: در صحنه بودن مردم ایران برای دنیا پیام دارد که ما حامی انقلابمان هستیم، آن را قبول داریم و هنوز هم حاضریم برای حفظ و پایداری آن هزینه دهیم.

 عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت:  ایران اسلامی قلب تپنده جهان اسلام و نقطه اتکاء مستضعفان و مظلومان عالم است و امروز ملت ایران اصلی ترین حامی انقلاب اسلامی هستند که با اقتدار وعزت در برابر همه دشمنان و استکبار ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha