شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج حسین یکتا

حوزه/ مسئول بنیاد کرامت رضوی بابیان این‌که دشمن امروز در انزوای کامل است، گفت: خاکریز انقلاب به مرزهای دشمنان اصلی اسلام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حاج حسین یکتا در سلسله نشست‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، بابیان این‌که ولایت‌پذیری اصلی‌ترین امتحان امروز است، اظهار داشت: امروز بیش از هرزمانی نیازمند رهبر و مولا هستیم و باید از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاییم هرچند که این امتحان نیاز به صبر و بصیرت دارد.

وی به توطئه‌های چند دهه‌ای دشمنان اشاره کرد و ابراز داشت: تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در این چهل سال به دلیل مقاومت و هوشیاری ملت ایران شکست خورد و امروز ایران اسلامی مقتدر و پویا روبه‌جلو حرکت می‌کند.

مسئول بنیاد کرامت رضوی افزود: البته در این راه انقلاب اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم نظام کرد به‌طوری‌که تنها 17 هزار شهید ترور از بزرگ و کوچک در کشور وجود دارد که نشانگر عمق کینه و دشمنی استکبار جهانی و وابستگان آن‌ها در منطقه علیه کشورمان است.

وی رحلت امام خمینی (ره) را موردتوجه قرارداد و افزود: در زمان ارتحال حضرت امام (ره) بود که دشمن می‌پنداشت با این فقدان، فاتحه انقلاب خوانده‌شده است درحالی‌که سکان هدایت انقلاب به دست یک بُنیان مرصوص یعنی مقام معظم رهبری افتاد و ایشان به‌خوبی با رهنمودها و هدایت‌هایشان ندای انقلاب و شهدای این انقلاب را به همه دنیا صادر کردند.

یکتا به افول و شکست هیمنه اسرائیل در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: امروزه حتی اسرائیل هم به‌عنوان مرکز فرماندهی دشمن دیگر هیبتی ندارد و همین بر سرعت صدور انقلاب افزوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بابیان این‌که انقلاب به هر آنچه مدنظر امام کبیر بود رسیده است، تأکید کرد: تنها دو مورد از خواسته‌های امام خمینی (ره) برجای‌مانده است یکی فتح فلسطین و دیگری ورود ایمن به بیت‌الله الحرام که این دو مهم نیز به‌زودی محقق خواهد شد.

یکتا به باطن و حکمت انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب علاوه بر ظاهر خود، باطن و حکمتی هم دارد به‌طوری‌که مقام معظم رهبری بارها از جوانان می‌خواهند تا خودشان را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنند که درواقع باطن و درون انقلاب است.

وی چهل‌سالگی انقلاب را مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: عدد 40 در متون دینی قداست دارد و یکی از قداست‌ها را می‌توان در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی دید که نشان می‌دهد خاکریز انقلاب چند هزار کیلومتر جلوتر رفته و به مرزهای دشمنان اصلی اسلام رسیده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha