پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تودیع و معارفه مدیریت حوزه علمیه خواهران گیلان

حوزه/ امروز طی مراسمی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات و با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و جمعی از مسئولین، اساتید و طلاب، ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام حسین انصاری، حجت الاسلام مرتضی حبیبی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران گیلان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، مراسم تودیع و معارفه مدیریت حوزه علمیه خواهران گیلان امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، حجت الاسلام والمسلمین واحدی معاون ارتباطات و امور حوزه های خواهران کشور ، جمعی از مسئولین استانی و اساتید و طلاب حوزه های علمیه برگزار و طی آن از زحمات و مجاهدت های ۸ ساله حجت الاسلام حسین انصاری در دوره تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

لازم به ذکر است، حسین انصاری از اسفند ۱۳۸۹ به عنوان اولین مدیر حوزه علمیه خواهران در استان گیلان به عهده دار این مسئولیت گردید و طی دوره مدیریت ایشان، تعداد مدارس علمیه خواهران استان به بیش از دو برابر افزایش یافت و در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ نفر طلبه خانم در ۹ مدرسه در سطوح ۲و۳ و مرکز تخصصی فقه و اصول ریحانه النبی(ص) مشغول به تحصیل می باشند. ایشان همچنین از دی ماه ۱۳۹۶ با حفظ سمت، مدیریت حوزه علمیه برادران استان را نیز عهده دار است.

در پایان این مراسم، نماینده ولی فقیه در گیلان و معاون حوزه های علمیه خواهران کشور، با آرزوی توفیقات بیشتر حوزه علمیه خواهران گیلان در دوره مدیریت جدید ، حکم مسئولیت حجت الاسلام مرتضی حبیبی را به وی اعطاء کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha