جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکترروح افزا

حوزه/ پژوهشگر و محقق برجسته حوزه زنان و خانواده با بیان اینکه دنیا نیازمند نگاه زهرایی است، گفت: ۱۹ میلیون جوان در انتظار ازدواج داریم که شغل ندارند، یعنی خود ما کمک کرده ایم که زمینه های فساد فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دکتر فرشته روح افزا، در کنگره بانوی بافضیلت «شهیده بنت الهدی صدر، در مکتب نرجس(س) مشهد، گفت: چیزی که در حال حاضر در جامعه همه را رنج می دهد، این جوّ نامطلوب فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه همه موجودات در جهت خدایی شدن حرکت دارند ولی برخی انسان ها طاغی هستند، ابراز کرد: باید از ظرفیت عالم و وجود مقدس پربرکت حضرت زهرا(س) و علت خلقت استفاده کنیم و بتوانیم به نقطه بندگی خداوند برسیم.

پژوهشگر و محقق حوزه زنان و خانواده اظهار کرد: گرفتاری انسان هایی که در منجلاب گناه دست و پا می زنند و نادانی شان ما را عذاب می دهد، با نگاه پاک زهرایی برطرف می شود.

وی با این سؤال که اگر در حوزه های علمیه حضرت زهرا(س) را معرفی نکنیم، چه کسی می خواهد معرفی کند؟ تاکید کرد: فضای مجازی جایی است که می توان به معرفی زنان الگو پرداخت در حالی که این عرصه در حال حاضر به ارائه افرادی می پردازد که الگوی دینی نیستند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه زن مسلمان الگویی برای دختر امروز است، اظهار کرد: باید به نسل امروز مفهوم حجاب و دین را فهماند و انسان سازی و جوانمردی را یاد داد .

 روح افزا اذعان کرد: 19 میلیون جوان در انتظار ازدواج داریم که شغل ندارند، یعنی خود ما کمک کرده ایم که زمینه های فساد فراهم شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha