جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونجا اندورسون

حوزه/ دختر فوتبالیست سوئدی عضو تیم ملی که به خاطر اسلام آوردن با تهدیدات و اهانت های گسترده ای روبرو شده، در برنامه تلویزیونی ظاهر شد و از این برخوردها پرده برداشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از آناتولی، دختر فوتبالیست سوئدی عضو تیم ملی این کشور که به دین اسلام گرویده، از تهدیدات و اهانت های متعددی که در هفت ماه گذشته به خاطر اسلام آوردنش با آن ها روبرو شده پرده برداشت.

رونجا اندرسون دروازه بان تیم ملی فوتبال سوئد که پس از آشنایی با همسر مسلمانش از یک خانواده ترکی تصمیم گرفته اسلام بیاورد، در یک برنامه تلویزیونی گفت: من قرآن مجید می خوانم، نماز اقامه کرده و روزه می گیرم. من به مسلمان بودنم افتخار می کنم و بسیار خوشحالم.

وی در این برنامه تلویزیونی با عنوان ترول هانتر که روز دوشنبه منتشر شد افشاء کرد که با تهدیدها و اهانت های زیادی مواجه شده است. برای مثال در یک مورد فردی نامه تهدیدآمیزی را به منزل او فرستاده است. این مرد در برنامه تلویزیونی ظاهر شده و از او عذرخواهی کرد.

اندرسون درباره اسلام آوردنش گفت: با خانواده پسری که با او آشنا شده بودم به ترکیه رفتم و از دیدن مساجد آنجا بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم.

وی سپس گفت که تصمیم گرفته اعمال اسلامی را با خانواده ترکی انجام داده و تصمیم گرفته مسلمان شود. مسلمان شدن این دختر مسلمان با انتقادات زیادی از سوی طرفداران سوئدی او مواجه شده و حتی خانواده او نیز در این زمره قرار دارند. با این حال وی تاکید کرد که از مسلمان بودن راضی است.

 

گفتنی است براساس آخرین گزارش دپارتمان ایالتی آمریکا در سال 2011،  مسلمانان هم اکنون 450 تا 500 هزار نفر از جمعیت 9 میلیونی کشور سوئد را به خود اختصاص می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha