پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه نوشهر

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که وحدت همبستگی ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، گفت: امروز نیز بقا و ماندگاری این انقلاب به وحدت ملی و تبعیت آحاد جامعه از رهبری انقلاب بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، چهارشنبه شب در مراسمی که به مناسبت ایام پیروزی انقلاب در نوشهر برگزار شد، انقلاب اسلامی را نعمتی الهی برای ملت ایران دانست وگفت: امروز همه ما باید قدردان و شکرگزار چنین انقلاب و نظامی باشیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ملت ایران را از وابستگی و سلطه شرق و غرب نجات داد، افزود: چهل سال است که این خود برای آینده کشورشان تصمیم می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که هیچ چیز با ارزش تر از استقلال در یک کشور نیست، خاطرنشان کرد: در گذشته کشور در همه امور وابسته محض آمریکا و سایر کشورهای غربی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران به حضور ده ها هزار مستشار آمریکایی در کشور تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران کشوری مقتدر و قدرتمند در منطقه و جهان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که وابستگی بزرگ ترین درد یک ملت و کشور است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب آزادی ملت ایران از یوق استکبار و وابستگی غرب شد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که در چهل سال گذشته به طور میانگین در هر سال یک انتخابات برگزار شد، تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی در منطقه و جهان چنین سابقه روشنی در برگزاری انتخابات که نماد دموکراسی و حضور در صحنه مردم است وجود نداشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه دشمنان داخلی و خارجی در این روزها تلاش می کنند که دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی را با تبلیغات دروغین و غیر واقعی، سبک و ضعیف جلوه دهند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حالی به این پیشرفت های گسترده و خیره کننده دست پیدا کرده که چهل دهه تحت شدید ترین تحریم های دشمنان قرار دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیچ کشوری همچون ایران اسلامی نمی توانست در این سال ها تحریم های نظام سلطه را تحمل کند، بیان داشت: وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران موجب پیروزی نظام اسلامی در برابر توطئه دشمنان شده است.

امام جمعه نوشهر با بیان این که وحدت  همبستگی ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بودهت، افزود: امروز نیز بقا و ماندگاری این انقلاب به وحدت ملی و تبعیت آحاد جامعه از رهبری انقلاب بستگی دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی امروز به بلوغ کامل در عرصه های مختلف رسیده است، گفت: همه این پیشرفت ها در سایه ایستادگی و مقاومت این ملت به دست آمده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha