چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه امروز برخی تنها ادعای ولایت مداری دارند و در عمل به گونه ای دیگر گام برمی دارند، تصریح کرد: ولایت مداری به شعار نیست، بلکه باید در عمل تبعیت خود را از ولایت و رهبری اثبات کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، چهارشنبه شب در نشستی با جمعی از روحانیان و فعالان فرهنگی تبلیغی این شهرستان، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) بر ضرورت بهره گیری از سیره عملی آن حضرت در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.

وی از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان شهیده راه ولایت یاد کرد و افزود: آن بانوی نمونه اسلام تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود مدافع حقیقی ولایت بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آن حضرت لحظه ای در دفاع از ولایت درنگ نکرد و همواره با اقتدار در برابر دشمنان ولایت ایستاد، بیان داشت: ولایت مداری آن حضرت باید امروز الگوی جامعه قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه امروز برخی ها تنها ادعای ولایت مداری دارند و در عمل به گونه ای دیگر گام برمی دارند، خاطرنشان کرد: ولایت مداری به شعار نیست، بلکه باید در عمل تبعیت خود را از ولایت و رهبری اثبات کنیم.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که تضعیف جایگاه ولایت در چهار دهه اخیر همواره یکی از راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب بوده، گفت: دشمن به خوبی می داند ولایت فقیه مهم ترین عامل رشد و تعالی جامعه اسلامی در این چهل سال بوده و به همین دلیل می کوشد تا این جایگاه را تضعیف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به چهار دهه عزت و افتخار از سوی ملت بزرگ ایران اشاره کرد وافزود: همه این پیشرفت ها در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به دست آمده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی بستری را برای پیشرفت و توسعه ایران فراهم کرده، بیان داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور خبری از پیشرفت و توسعه نبود و مردم در یک شرایط نامناسب زندگی می کردند.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی شاهد یک توسعه متوازن در سراسر ایران اسلامی هستیم، افزود: همه این پیشرفت ها در شرایطی به دست آمده که کشورمان در چهل سال اخیر همواره مورد تحریم و فشار دشمنان انقلاب اسلامی قرار داشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نادیده گرفتن دستاوردها و خدمات نظام اسلامی، خیانت بزرگی به انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب به شیوه ای ملموس و اثرگذار در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته لحظه ای از پیشرفت و توسعه بازنمانده و همواره در حال رشد و تعالی بوده، تصریح کرد: دشمنان این ملت باید بدانند که توطئه و تحریم آنها علیه این ملت نمی تواند پیشرفت کشورمان شود.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین وظایف آحاد جامعه و مسؤولان صیانت از انقلاب و دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی است، بیان داشت: دشمن تلاش می کند با تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان اصل انقلاب و دستاوردهای نظام را تضعیف و خدشه دار کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha