پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حق پناه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حق پناه گفت: باید در استان ها و شهرستان ها برنامه هایی برای معرفی فعالیت های تحولی حوزه درنظر گرفته شود و طلاب از مجموعه فعالیت های صورت گرفته اطلاع پیدا کنند، در این صورت روند تحول و پیشرفت حوزه علمیه خراسان در طی این چند سال برای آنان ملموس خواهد شد.

حجت الاسلام رضا حق پناه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای تحولی این حوزه با بیان این که این نمایشگاه برای معرفی آثار در معرض دید طلاب قرار گرفته و عملا حرکت خوبی در راستای انعکاس فعالیت های تحولی است، گفت: این فعالیت ها باید به اطلاع طلاب برسد تا آنان نیز در جریان حرکت رو به رشد حوزه قرار بگیرند؛ چرا که این فعالیت ها آنان را دلگرم می کند.

وی با بیان این که در شرائط فعلی حوزه علمیه خراسان، به ایده ها و طرح های طلاب جوان نیز اهمیت داده شده و این حوزه از نظرات آنان استقبال می کند، تصریح کرد: عملا در فضای امروز حوزه، کسی نمی تواند ادعا کند که صدای ما شنیده نمی شود.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که در حوزه های آموزشی، پژوهشی، موقوفات، فضای مجازی و .... قدم های خوبی در عرصه تحول برداشته شده که جلوه ای از آن در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، خاطر نشان کرد: در طی دو ساله اخیر حرکت های خوبی همچون 530 نشست علمی برگزار شده و این گونه فعالیت ها چشمگیر هستند.

وی با بیان این که آنچه در این نمایشگاه عرضه شده جلوه ای از مجموعه فعالیت های این حوزه بوده که عملا رشد چشمگیر، مبارک و با محتوا داشته اند، عنوان کرد: به نظر می توان سال های آینده چنین نمایشگاهی با این وسعت فعالیت های تحولی حوزه علمیه خراسان را در فضایی گسترده تر برگزار کرد.

حجت الاسلام حق پناه با بیان این که حوزه علمیه خراسان تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله دارد، بیان کرد: باید در استان ها و شهرستان ها نیز برنامه هایی برای معرفی فعالیت های تحولی این حوزه کهن درنظر گرفته شود و طلاب از مجموعه فعالیت های صورت گرفته اطلاع پیدا کنند که در این صورت، روند تحول و پیشرفت حوزه علمیه خراسان در طی این چند سال برای آنان ملموس خواهد شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha