شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه شهرستان رامیان:

حوزه/موسس مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان از طلاب و بانوان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد تا با حضور پرشور خود نشان دهند که پیام های تهدیدآمیز دشمنان تأثیری در اراده آنان نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، همایش «انقلاب اسلامی - تحکیم بنیان خانواده» با همکاری مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین طاهری، در این همایش ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، تحکیم بنیان خانواده را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: بانوان در زمان انقلاب نشان دادند که علاوه بر رسالت خطیر مادری و تربیت فرزند می توانند در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تأثیرگذار باشند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمود: «سربازان من در گهواره ها هستند» بیان کرد: مادران و زنانی در دامن خود دلیرمردانی را پرورش دادند که علیه استبداد به مبارزه برخاستند و خود در کنار مردان، در صحنه های انقلاب حضور داشتند.

امام جمعه رامیان به جایگاه ویژه زنان در اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند سه صفت از صفات خود؛ خالقیت، مربی(تربیت کنندگان) و رحیم بودن را به زنان عطا کرده است.

حجت الاسلام طاهری، بانوان را بهترین مربی معرفی کرد و افزود: زنان نقش مهمی در پرورش و تربیت فرزندان دارند و اگر نتوانند به این وظیفه خود عمل کرده و افرادی با ایمان در کانون خانواده پرورش دهند، نمی‌توانند جامعه‌ ای ایده‌ آل برای نسل آینده بسازند.

وی با تاکید بر این که در عصر کنونی یکی از هجمه های دشمن نفوذ به نهاد خانواده و سست کردن پایه های آن است، اظهار کرد: بانوان با تأسی از سیره حضرت فاطمه(س) با تلاش و تدبیر رسالت خود را در حوزه خانواده و جامعه به خوبی انجام دهند.

موسس مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان در پایان از طلاب و بانوان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد تا با حضور پرشور خود نشان دهند که پیام های تهدیدآمیز دشمنان تأثیری در اراده آنان نخواهد گذاشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha