شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارشناس مذهبی:

حوزه/ مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد با مشارکت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س)، همایش «چهل چراغ زهرایی در فجر فاطمی»، را به میزبانی چهل خانواده شهید، برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرگان، به مناسبت چهل سالگی انقلاب و ایام شهادت حضرت زهرا(س)، مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد، با مشارکت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س)، همایش «چهل چراغ زهرایی در فجر فاطمی»، را به میزبانی چهل خانواده شهید، برگزار کرد.

حجت الاسلام فاطمی منش از فضلای حوزه در این همایش گفت: مقارنت ایام الله دهه فجر و ایام شهادت حضرت زهرا(س) می تواند نشان دهنده محوریت و تاثیرگذاری نقش زن در جامعه باشد

وی در تبیین خانواده انقلابی بیان کرد: خانواده انقلابی، خانواده ای است که سبک زندگی خود را شبیه زندگی اهل بیت(ع) کند، در این راستا بانوان نقش اساسی و بسزایی دارند که مادران شهدا نمونه بارز بانوان انقلابی هستند که به بهترین شکل نقش خود را ایفا کرده اند.

کارشناس مذهبی تاکید کرد: امروزه باید مادران در تربیت فرزندان خود نگاه جهانی داشته باشند و این نگاه را به فرزندان خود بیاموزند، با این نگاه فرزندانی تربیت کنند که سرباز امام زمان(عج) باشند تا این انقلاب را به انقلاب حضرت متصل نمایند.

حجت الاسلام فاطمی منش در پاسخ به افرادی که از انقلاب درخواست و انتظارات فراوان دارند، گفت: مردم ایران برای عزت، انقلاب کردند چرا که آمریکایی ها و اسرائیلی ها عزت را از مردم ما ربوده و مردم را به ذلت کشانده بودند که یکی  از ثمرات ارزشمند انقلاب احیاء شیعه در سطح جهان است.

وی در پایان اذعان کرد: ما شرمنده خانواده شهدا، به خصوص مادران آنان هستیم که پاره تن خود را با سربلندی و افتخار تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha