جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم جشن انقلاب، گفت: یقین داشته باشید که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور و حاکمیت واقعی اسلام بر روی زمین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، مراسم گرامی داشت پیروزی انقلاب  در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، شامگاه دیروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، مدیران، کارکنان و... برگزار گردید.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان برترین زنان جهان در قرآن کریم از جایگاه بسیاری ویژه ای برخوردار می باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در احادیث و روایت های بسیاری که در دین اسلام آمده، حضرت فاطمه زهرا(س) جایگاه بسیار خاصی و والایی در بین زنان و بانوان اسلامی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: «خیرکثیر» بر اساس تعبیر آیه «لیلةالقدر خیر من الف الشهر» روایت شده که پیامبر(ص) می فرمایند که تمام خوبی‌ها در وجود فاطمه(س) است. ‌‌

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه رسول اکرم(س) توجه و علاقه بسیاری به فرزندش؛ حضرت فاطمه زهرا(س) داشت، گفت: رسول اکرم(ص) درباره جایگاه حضرت فاطمه می فرمایند:« فاطمه از وجود من است، خوشحالی فاطمه(س) خوشحالی من است و خوشحالی من خشنودی خداوند است».

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب مردم ایران در قرن بیستم، یکی از انقلاب های منحصربفرد و بی نظیر بود زیرا ریشه های این انقلاب معنوی و الهی بود و اساس این قیام برپایه آموزه های قرآنی و دینی نهاده شده بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: یقین داشته باشید که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور و حاکمیت واقعی اسلام بر روی زمین خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی عنوان کرد: اگر نگاهی گذرا به آمارها داشته باشیم به خوبی متوجه می شویم که ایران کنونی با ایران قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

وی به برخی از دستاوردهای این انقلاب اشاره کرد و گفت: در طول 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی که تمام آن هم در تحریم بودیم، دستاوردهای شگرفی در تمامی حوزه ها داشته ایم، لذا باید این دستاوردها و این جهش علمی، فرهنگی، اقتصادی و... اطلاع رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز کشاورزی جزو یکی از مهمترین بخش های اقتصاد هر کشوری را تشکیل می دهد بر اساس آمار موجود حوزه کشاورزی در استان کردستان در بخش کشاورزی مکانیزه نسبت به دیگر نقاط کشور وضعیت بسیار مطلوب تری دارد و میزان کمی و کیفی تولیدات محصولات ارگانیک کردستان بسیار بالاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: یکی دیگر از فرصت هایی که استان کردستان می تواند از آن بهترین و بیشترین بهره را ببرد، مبحث توریسم درمانی است، زیرا این خطه با اقلیم کردستان عراق همسایگی دارد و در این زمینه می تواند کارهای بسیاری انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در بخش درمانی و پزشکی کشور جایگاه بسیار ضعیفی داشت، گفت: قبل از انقلاب بیشتر پزشکان شاغل در ایران یا هندی بودند یا بنگلادشی، ولی امروز به حول قوه الهی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیاری از پزشکان مطرح جهان همین جوانان ایرانی هستند.

وی تصریح کرد: در کردستان هم 99 درصد از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص فرزندان همین استان هستند که این مایه افتخار و مباهات است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: اقتدار و توان موشکی، علمی، نانو و... تنها بخش کوچکی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است که مایه ترس و وحشت دشمنان این ملت و نظام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را فراهم آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: امام راحل در سال 68 در یکی از سخنرانی های خویش فرمودند که انقلاب اسلامی به 3 علت و هدف محقق شده است که این سه هدف یکی مبارزه با طاغوت، دوم برقراری حکومت اسلامی و سوم برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha