جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدوسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قدوسی گفت: توجه به مسئله ظهور در گفتمان انقلاب اسلامی باید به عنوان یک راهبرد برای حوزه های علمیه و نیروهای انقلاب مطرح باشد و باید در این راستا شبانه روز فعالیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به یکی از وظایف عمده ای که خدواند به عهده این انقلاب و ملت ایران نهاده است، اظهار کرد: باید خروجی و محصول این انقلاب آن باشد که افرادی در این انقلاب تربیت شوند  که در زمره یاران امام زمان(عج) قرار گیرند و عمده هدف نیز آن است که روی نوجوانان و جوانان یعنی نسل های چهارم و پنجم انقلاب در این حوزه کار شود.

وی افزود: در این مسیر دلسوزان و طرفداران انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج کشور مانند حزب الله لبنان باید تلاش خود را مصروف این دارند که در منطقه خود افرادی را تربیت نمایند که زمینه ساز ظهور باشند.

امام جمعه فلاورجان با تاکید بر هجمه های وهابیون به مسئله ظهور تصریح کرد: حتی وهابیت نیز به روایات ظهور نظر دارند و هزینه های سنگین و هنگفت چندهزار میلیارد دلاری را صرف می کنند تا جوانان را دچار شک و شبهه نمایند، لذا باید تمام تلاش ما به خصوص خواهران حوزوی و طلاب برادر بر این باشد تا در این مسیر پیشگام بوده و بیش از همه باید دلسوزانه به این میدان بیاییند.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف بسیار مهم ما باید این مسئله باشد و در این راه نباید دیگر منتظر دولت بود و به تعبیر رهبر انقلاب باید آتش به اختیار وارد شد و هر کس در هر جایی  قرار دارد باید به این مسؤولیت خود عمل نماید.

حجت الاسلام و المسلمین قدوسی به نقش برجسته بانوان در این عرصه برای انتقال گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه ظهور اشاره کرد و افزود: در این بین بانوان بیش از هر قشر دیگری مورد سوء استفاده و هجمه دشمنان می باشند و باید بر همین اساس بیش از اقشار دیگر در این مسیر پیشگام باشند.

وی خاطر نشان کرد: توجه به مسئله ظهور در گفتمان انقلاب اسلامی باید به عنوان یک راهبرد برای حوزه های علمیه و نیروهای انقلاب مطرح باشد و باید در این راستا شبانه روز فعالیت کرد، چرا که این مسیر، مسیر فی سبیل الله است و اجر آن با اجر شهدا برابر می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha