چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افریقا

حوزه/ ینسانه به حضور اندیشه انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورها به ویژه کشورهای آفریقایی اذعان کرد و گفت: این اندیشه انقلاب در کشور بنده که یک کشور آفریقایی است، را ه یافته و از همین رو باید بدانیم این انقلاب چگونه برپا شده و به دنبال چه چیزی می باشد.

محمد ینسانه از آفریقا در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون وظایف مبلغین در حفظ انقلاب اسلامی اظهار کرد: وظیفه طلاب و مبلغین برای حفظ انقلاب این است که همان حرکتی که در ابتدای انقلاب وجود داشت را هم چنان ادامه دهند، چرا که باید پیام انقلاب به تمام دنیا رسانده شود و از آنجایی که هیچ علم و آگاهی بدون عمل به جایی نمی رسد باید علاوه بر فراگرفتن و آموختن پیام انقلاب، آن را به دیگران نیز برسانیم.

این اندیشمند آفریقایی خاطر نشان کرد: شیخ زکزاکی به عنوان یک نمونه موفق از راه هایی وارد شده بود که توانست چنین پیروزی هایی را به دست آورد و اگر دشمن وجود نداشت به طور قطع موفق تر هم عمل می کرد.

وی با اشاره به وظیفه و رسالت طلاب و مبلغین ایرانی در انتقال و جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی، گفت: طلاب و روحانیون باید به کلام بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب دقت کنند، چرا که همه کلام و حرف امام (ره) و رهبر انقلاب، نظام و انقلاب است و نه تنها نظام، بلکه همه دنیا را در نظر دارند.

ینسانه به نفوذ انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورها به ویژه کشورهای آفریقایی اذعان کرد و افزود:  اندیشه این انقلاب در کشور بنده که یک کشور آفریقایی است، راه یافته و از همین رو باید بدانیم این انقلاب چگونه برپا شده و به دنبال چه چیزی می باشد.

وی اضافه کرد: اگر به دنبال شکل گیری امت واحده اسلامی هستیم باید بدانیم امروز مسؤولیت و وظایف مسؤولان سنگین تر شده، چرا که اکنون دشمنان قسم خورده زیادی داریم و ما نیز باید به صورت منظم و معظم به صحنه آمده تا از این انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha