پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ سهیل اسعد - دانش آموخته المصطفی

حوزه/ مبلّغ مشهورآرژانتینی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران دین اسلام را در دنیا احیا کرد، گفت: دین در زمان شاهنشاهی دفن شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سهیل اسعد شب گذشته در سلسله نشست‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب امام خمینی(ره) باعث شناخته شدن اسلام در جای جای دنیا شد به طوری که به یکباره چهره ای واقعی اسلام به دنیا معرفی شد.

این دانش آموخته جامعه المصطفی تاکید کرد: دین، ایمان و نگاه به آخرت، به بشر حیات می دهند و این مهم را امام خمینی (ره) به اسلام و ایران داد.

وی به تحریف ادیان الهی در غرب اشاره کرد و گفت: "انسان محوری "باعث شد که کشورهای مختلف در دنیا با انکار خداوند و تحریف در دین، بشریت را در مسیر غلطی هدایت کنند.

اسعد ابراز داشت: علاوه بر این امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران روبروی این توطئه ها و انحرافات ایستاد و حتی تلنگری به دین مسیحیت و تحریف های ایجاد شده در مسیحیت زد و آن ها را نیز بیدار کرد.

وی به ورود دین در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: دین تنها بعد فردی و معنوی نیست و یک سبک زندگی است که تمامی ابعاد زندگی بشریت را شامل می شود؛ در حالی که در دوران پهلوی دین دفن شده بود.

این مبلغ بین المللی ادامه داد: تحجر و اسلام سکولار دو توطئه ای بود که قبل از انقلاب پیاده شده بود اما امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را مطرح و علوم را احیا کرد.

وی ادامه داد: در دین مسیحیت تنها چند مورد برای اداره امور بیان شده است در حالی که فقه اسلام به همه موارد اشاره کرده که از دستاوردهای انقلاب است.

اسعد بیان داشت: محور مقاومت امروز از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است به طوری حزب الله لبنان در طی 4 دهه اخیر چند هزار شهید تقدیم اسلام کرده است.

وی تقریب مذاهب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی الفت و عشق بین مذاهب مختلف به وجود آمده و بغض ها به عشق تبدیل شده است.

اسعد تصریح کرد:سنی ها و شیعیان امروز در کنار هم می نشینند و نماز می خوانند که نشان دهنده عمق نفوذ انقلاب و اسلام واقعی در کشور است.

وی ابراز داشت: در بولیوی یک شیعه هم وجود ندارد و وهابی های سرسختی در این کشور شکل گرفته است ، شیخ این افراد معتدل بود و در دیداری که با وی داشتم واقعه عاشورا را برای وی تعریف کردم تنها مدت کوتاهی گذشت تا اشک از چشمان وی جاری شد.

مبلغ مشهور آرژانتینی افزود:یک هفته با خواست خودشان برای این افراد در خصوص عاشورا صحبت کردم و در نهایت نه تنها چندین نفر از این افراد شیعه شدند؛ بلکه سایرین نیز از انحرافاتی که داشتند دست کشیده و معتدل تر شدند.

وی ادامه داد: تمامی این اقدامات در سایه ای انقلاب اسلامی ایران و نفوذ این انقلاب در دل مردم دنیا شکل گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    0 0
    زنده باد ایران اسلامی زنده باد تشیع زنده باد انسان سهیل زنده باد جامعه المصطفی