چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه بیجار

حوزه/ امام جمعه بیجار گفت: ایران تنها کشوری بود که در این ۴ دهه نه تنها در بحث تحریم ها آسیبی ندید بلکه آن را به فرصتی برای رشد و ارتقا استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در بیجار برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در نوع خود برکات زیادی برای ملت ایران داشت و در بحث برون مرزی نیز باعث تحولات فرهنگی و سیاسی فراوانی شد.

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و مستقل از دو بلوک غرب و شرق و یا هر دولت بیگانه ای بود، گفت: اولین و مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی این بود که تنها با رهبری امام راحل، روحانیت و مردم به وقوع پیوست در حالی که در انقلاب های دیگر شاهد حضور و دخالت کشورهای دیگر و حتی سرویس های جاسوسی بیگانه هستیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ایمان به خدا، صبر و استقامت و هدف الهی از ویژگی بارز قیام امام خمینی(ره) علیه دستگاه ستم شاهی بود.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه امروز ایران در بالاترین جایگاه در سطح منطقه و جهان قرار دارد، گفت: علیرغم تحریم های 40 ساله که علیه این ملت و نظام اعمال شده است، بازهم جوانان این مملکت تهدید تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده اند و امروز ایران در مباحث علمی، نظامی، فرهنگی و... در جایگاه های نخست جهان قرار دارد.

وی حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی را وظیفه ملی و شرعی دانست و افزود: دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای والای آن برهمه واجب است، امروز دشمنان می خواهند به هر قیمتی که شده، این نظام و ملت را ضعیف و ناتوان کنند، لذا نباید اجازه این جسارت را به آنان بدهیم.

امام جمعه بیجار گفت: کدام کشور می تواند 40 سال در مقابل انواع و اقسام تحریم ها استقامت کند؟!، ایران تنها کشوری بود که در این 4 دهه نه تنها در بحث تحریمها آسیبی ندید، بلکه آن را به فرصتی برای رشد و ارتقا استفاده کرد.

حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: امسال دشمنان حساب ویژه ای برای حضور کم رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن باز کرده اند، لذا با حضور خود باید جوابی دندان شکن به یاوه گویان و دشمنان این نظام و ملت بزنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha