جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش مبلغان مازندران

همایش مبلغان استان مازندران دقایقی قبل در مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در فریدونکنار آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، همایش مبلغان استان مازندران، دقایقی قبل در مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار آغاز به کار کرد.

 در این همایش، مبلغان خواهر و برادر طرح هجرت و امین حضور دارند و قرار است آیت الله سیفی مازندرانی، استاد توکل و همچنین مدیر حوزه علمیه مازندران به ایراد سخن بپردازند.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ابتدای این همایش با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه ها و فشارهای دشمنان چهل ساله شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این انقلاب همواره با پشتوانه مردمی از بحران ها و مشکلات عبور کرده، افزود: در شرایط فعلی نیز حضور در صحنه مردم مهم ترین عامل خنثی سازی توطئه دشمنان است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب شکوفایی و پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف شده است، بیان داشت: دشمنان ملت ایران از این همه پیشرفت و توسعه عصبانی و ناراحت هستند.

حجت الاسلام صادقی به نقش مهم روحانیت در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی از ظرفیت های تبلیغی موجود به منظور تبیین و تبلیغ صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره گیرند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha