پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید روستا آزاد

حوزه/ امروز هر جای دنیا نامی از معنویت و انسانیت و شرف است، نام انقلاب خمینی کبیر و ایران و ایرانی نیز مطرح است؛ این فتح بزرگی است که اسلام برای ملت ایران پدید آورد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الإسلام  والمسلمین سعید روستا آزاد در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد امام سجاد علیه السلام در پردیسان قم برگزار شد، با اشاره به تصادم ایام الله دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بیان داشت: این دهه نماد و جلوه ای کوچک از ولایت می باشد و زهرا سلام الله علیها نیز کسی است که افتخار بزرگش این است که فدائی ولایت شده است.

وی با اشاره به نقش انقلاب روح الله در ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و محبت آنها، اذعان داشت: امام ره پیشنهادات متعددی برایش شده بود که کوتاه بیاید، ولی او مسیر فاطمه زهرا سلام الله علیها  را انتخاب کرد و ابتدا به تنهایی راه ولایت را پیمود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان این نکته که امام(ره) در تبعید نیز به فکر ولایت و دین الهی بود گفت: وقتی امام(ره) در ترکیه بود، وقتی آقا مصطفی به محضرش مشرف می شود  از وی می پرسد خودت آمدی یا ذلیلانه از حکومت شاه درخواست کردی؟ آقا مصطفی گفت: نه من خودم آمده ام و آقا مصطفی می گوید امام مدام به ما می سپرد که در مقام رژیم استکباری کرنش نداشته باشید.

حجت الإسلام  والمسلمین  روستا آزاد با اشاره به قدرت معنوی انقلاب اسلامی بیان داشت: مشکلاتی داریم ولی هرجای دنیا نام معنویت است، نام انسانیت است، نام انقلاب خمینی نیز مطرح است و این فتح بزرگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha