شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام غلام نبی گلستانی

عضو شورای علمی مرکز نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه علمیه خراسان گفت: طلاب خواهر باید با درک نقش و رسالت خطیر خویش، خود را برای نقش‌آفرینی در راستای ایجاد تمدن نوین و جهانی اسلامی آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلام نبی گلستانی، امروز در نشست با طلاب خواهر حوزه علمیه استان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه نظام اسلامی در چهار دهه اخیر خدمات و برکات چشمگیری داشته؛ اما برخی از معاندان و بدخواهان اسلام و انقلاب سعی در نادیده گرفتن این دستاوردها دارند.

وی افزود: در واقع دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی چه در قالب منافقان و چه در قالب وابستگان رژیم منحوس پهلوی در یک چیز با هم اشتراک دارند و آن زیر سؤال بردن دستاوردهای ارزشمند و عظیم نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلستانی ادامه داد: اگرچه الآن از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب به‌ویژه در زیرساخت‌های مهم و اساسی بیان می‌شود؛ اما با وجود این تمام تلاش دشمنان بر این است که این دستاوردها را کم‌ارزش نشان داده و نسل جوان ایران اسلامی را نسبت به آینده انقلاب بدبین و ناامید کنند.

عضو شورای علمی مرکز نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه علمیه خراسان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و رسالت طلاب خواهر در قبال دین و جامعه اسلامی، افزود: امروز مکتب مارکسیسم و سوسیالیسم از بین رفته و در فاصله نه‌چندان دوری نظام لیبرال دموکراسی غربی هم از بین می‌رود و چیزی که باید جایگزین این مکاتب شود نظام اسلامی است.

وی گفت: این مهم به همت و تلاش و کوشش ما به‌ویژه طلاب و روحانیان ربط دارد که آیا می‌توانند این خلأ مکتبی و فکری که به وجود می‌آید را پر کنند یا نه؛ زیرا مکتب لیبرالیسم آخرین تلاش بشر بوده و این مکتب هم در حال ترک خوردن است تا از زندگی انسان رخت بربندد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلستانی افزود: ما با توجه به اعتقادی که به اسلام و آینده آن داریم یقین داریم که اسلام بر همه این‌ها غلبه پیدا می‌کند و در این راستا، یکی از عناصر و عوامل مهمی که می‌تواند تأثیرگذار باشد بانوان و به‌ویژه بانوان طلبه هستند؛ ازاین‌رو طلاب خواهر باید با درک نقش و رسالت خطیر خویش، خود را برای نقش‌آفرینی در راستای ایجاد تمدن نوین و جهانی اسلامی آماده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha