شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز از دبستان دختران بهشت قرآن

حوزه/ حجت‌الاسلام جزایری به همراه جمعی از مسئولان حوزوی اهواز، از دبستان دخترانه بهشت قرآن وابسته به مجموعه فرهنگی طلیعه‌داران ظهور، بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای و مسئول مجموعه فرهنگی طلیعه‌داران ظهور به همراه حجج‌اسلام کسایی مسئول طرح بینش مطهر در استان خوزستان و معظم زاده مسئول پشتیبانی مجموعه به مناسبت ایام دهه فجر از دبستان دخترانه بهشت قرآن دیدن کردند.

در این بازدید حجت‌الاسلام جزایری نشست کوتاهی با مدیر مدرسه و معلمان برگزار کرد که معلمان و کادر آموزشی به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه انتقادات و پیشنهادات خود را با مسئول مجموعه طلیعه‌داران ظهور بیان کردند.

همچنین در ادامه این نشست حجت‌الاسلام کسایی، نکاتی در خصوص برگزاری طرح بینش مطهر ویژه معلمان و مربیان مرکز مدارس استعدادهای ناب در تابستان سال آینده بیان کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام جزایری، از فضاسازی‌های کلاس‌ها به‌صورت دانش‌آموزی انجام شده بود دیدن کرده و در پایان از کادر و اساتید این مدرسه دخترانه، قدردانی نمود.

لازم به ذکر است، دانش آموزان دبستان دخترانه بهشت قرآن برنامه‌های متفاوتی را در ایام دهه فجر با عنوان زنگ انقلاب برگزار می‌کنند.

در این برنامه که به‌صورت کلاسی و روزانه برگزار می‌گردد، بخش‌های مختلفی مانند شعر خوانی، انجام بازی‌های مختلف و برپایی ایستگاه صلواتی وجود دارد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha