جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی-مدیر حوزه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براینکه امروز همه وظیفه دارند رهرو صادق مسیر امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا باشند، تصریح کرد: حرکت در این مسیر ارزشمند عامل اقتدار و عزت ملت ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران، امروز در همایش مبلغان استان، در فریدونکنار با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی علیرغم چهار دهه توطئه دشمن، همچنان پویا و پایدار است.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان نعمتی الهی برای ملت ایران یاد کرد و افزود: امروز همه ما باید از خداوند متعال به دلیل نعمت انقلاب سلامی شکرگزار باشیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز همه وظیفه دارند رهرو صادق مسیر امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا باشند، خاطرنشان کرد: حرکت در این مسیر ارزشمند عامل اقتدار و عزت ملت ایران خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که انقلاب اسلامی با مدیریت صحیح و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری رشد کرده و مقتدر شده، تصریح کرد: باید با عمل به وظیفه؛  امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا را نسبت به خود راضی و خشنود کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن تلاش ها و زحمات بسیاری کشیده شده، افزود: حضور و همراهی تنگاتنگ مردم و روحانیت موجب سرنگونی رژیم طاغوت و پایه گذاری حکومت دینی در کشورمان شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر علیرغم همه فشارها و تحریم ها به پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف دست یافته است، گفت: این پیشرفت های ارزشمند و خیره کننده موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود روحانیت را پرچم دار دفاع از دین و انقلاب معرفی کرد و افزود: علما و روحانیان در جریان نهضت انقلاب همواره پیشگام و پرچم دار بودند و امروز نیز روحانیت با همه توان در دفاع و صیانت از انقلاب گام برمی دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله تبلیغ از اهمیت بالایی در جامعه اسلامی برخوردار است، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام با تبلیغ صحیح توانست کلام وحی را به مردم ابلاغ کند و آنها را با دین مبین اسلام آشنا کند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نیز تبلیغ دین یکی از مهم ترین وظایف مبلغان دینی و روحانیت است، افزود: مبلغان با توجه به ظرفیت ها و تربیون های تبلیغی که در اختیار دارند دفاع و صیانت از انقلاب و همچنین روشنگری پیرامون توطئه دشمنان را در دستور کار خود قرار دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha