شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اطلاعیه

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای از مردم ولایتمدار استان برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان عموم مردم مسلمان و غیور ایران را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند:

در چالشِ چهل‌ساله بین ایران و آمریکا، طرفی که مغلوب شده آمریکا است، طرفی که پیروز شده جمهوری اسلامی است؛ این حقیقتِ بسیار مهمّی است.

انقلاب اسلامی ایران علیرغم همه تلاش‌های دشمنان داخلی و خارجی به چهلمین سال خود رسید و این درحالی است که شجره طیبه انقلاب اسلامی قدرتمندتر و مقتدرتر از هرزمانی است و شکوفه‌های این درخت الهی در اقصی نقاط منطقه و جهان گسترده شده تا بحرانی باشد برای استکبار جهانی و ظالمانی که به دنبال سلطه بر مردم آزاد و آزاده جهان هستند.
 تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی شاهد ایستادگی و مقاومتی ستودنی و شکست ناپذیری است که ملت انقلابی جمهوری اسلامی ایران در برابر همه توطئه‌های دشمنان است، از ترورهای گروهک‌های تروریستی نظیر منافقین تا 8 سال دفاع مقدس و جنگی نابرابر با ابرقدرت‌ها و مزدوران جهانی آنها و فتنه‌های مختلف و توطئه‌های اقتصادی، همه و همه نشان دهنده ایمان یک ملت به میهن اسلامی و انقلاب اسلامی است که با خون شهدای گرانقدر و عزیز بسیاری آبیاری شده است.

جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی همواره در طول چهل سال گذشته در مسیر رشد و تعالی بوده است، بررسی چهل سال تلاش دشمنان علیه میهن اسلامی نشان دهنده نگرانی آنها از رشد و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی است که به لطف الهی و تدابیر رهبر معظم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی، این تلاش‌ها همواره ناکام شده و شکست‌های متعددی را دشمنان متحمل شده‌اند.

تقارن زمانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و شهادت شهیده دفاع از ولایت، حضرت زهرا(س) بیانگر اهمیت فداکاری و دفاع از ولایت در شرایط حساس و ویژه کنونی است و مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی همواره در عمل نشان داده‌اند در مسیر ولایت فقیه قرار داشته و همواره حامی ولایت و رهبری هستند.

امروز در حالی 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران در ایام فجر فاطمی فرارسیده است که علیرغم همه تلاطم‌ها و برخی مشکلاتی که به علت سوء تدبیرها پیش آمده، ملت ایران منسجم‌تر و مصمم‌تر از هر زمانی در صف اول دفاع از انقلاب اسلامی قراردارند و حضور حماسی آنها در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه و برپایی جشن چند ده میلیونی پیروزی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شاهد و گواه این مسأله خواهد بود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی، بر ضرورت تبیین هرچه بیشتر دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی از سوی طلاب، روحانیون و فضلای حوزه علمیه تأکید کرده و از عموم طلاب و جامعه علمی و اندیشمندان حوزه علمیه و عموم ملت شریف ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه و برپایی جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی بزنند و آخرین تلاش‌ها و برنامه‌های استکبار جهانی برای مبارزه با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را با حضور انقلابی خود خنثی کرده و حمایت خود از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی را در عرصه عمل باردگیر ثابت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha