سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه مشکلات داخلی ناشی از کم‌کاری مسئولان است، گفت: آمریکا کوچک‌تر از آن است که سد راه ملت ایران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در رابطه با ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید انقلاب است که با فدا کردن جان خود، چراغ راهی برای ملت ایران شدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد و تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی چراغ راه همه ما هستند و اگر ایثارگری این شهدای والامقام نبود مبارزه با طاغوت زمان به ثمر نمی‌رسید.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری انسانی الهی و با تقوی و یکی از اولیای خدا شکل گرفت و استمرار پیدا کرد، گفت: یکی از عوامل مهم در ساقط شدن رژیم منحوس پهلوی، اتحاد ملت ایران بود که توانست امام راحل را پیروزمندانه به کشور بازگرداند و خوشبختانه به حول قوه الهی این اتحاد تا به امروز به‌ویژه در خوزستان میان عشایر و اقوام آشکار است.

آیت الله موسوی جزایری، تصریح کرد: انقلاب‌های زیادی در دنیا بوده‌اند که عمرشان کوتاه بود و به انحراف کشیده شده اما ملت ایران این مسیر را از اسوه جهاد و شهادت، معلم ایثار و فداکاری، امام حسین(ع) فرا گرفته‌اند و إن شاءالله به ظهور منجی عالم بشریت نیز، ختم خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران عمیق، ریشه‌دار و اصیل است، اظهارداشت: ملتی که بتواند چهل سال برابر استکبار بایستد و در پیچیده‌ترین مشکلات و موانع، با صلابت مقابل دشمنان ایستادگی کند، حاکی از اصالت آن دارد و این معجزه به دلیل صبر و استقامت مردم و رهبری حکیمانه است.

امام جمعه اهواز، با دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن، تصریح کرد: امسال بازهم نشان می‌دهیم که آمریکا واقعاً نمی‌تواند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد! آمریکا کوچک‌تر از آن است که سد راه ملت ایران شود و بخواهد در برابر سیاست‌های بنیادین ما خللی ایجاد کند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان با بیان اینکه مشکلات داخلی ناشی از کم‌کاری مسئولان است، تأکید کرد: ما همه هستیم و از انقلاب خود پاسداری و حمایت می‌کنیم و هیچ اعتنایی به دشمن نداریم؛ قطعاً دشمن هم توان مقابله با خواست ملت قهرمان ایران را ندارد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha