چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عکس

حوزه/ استاد حوزه در نشست دفاعیه طلاب گفت: هر طلبه با تلاش، برنامه‌ریزی خوب و داشتن دغدغه‌ی پژوهش می‌تواند تحقیق پایانی خوب و قوی و یا مقاله پرمحتوایی را ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) سطح دو اردکان جلسه دفاعیه تحقیق پایانی دو نفر از طلاب این مدرسه با حضورجمعی از طلاب و اساتید راهنما همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد .

در این نشست، اعظم السادات محمدی از تحقیق پایانی خود با موضوع "تاثیر لقمه حرام با تأکید بر نهج البلاغه"با راهنمایی فاطمه مروتی دفاع و نمره عالی کسب کرد.

نویسنده این تحقیق با تأکید بر نهج البلاغه، آثار دنیوی لقمه حرام را در فقر و بی برکتی، فساد نسل، سلب توفیق، بطلان عبادت و سایز موضوعات مرتبط پرداخته و آثار اخروی لقمه حرام را محشور شدن به صورت خوک، محرومیت از شفاعت ائمه(ع)، ورود به جهنم و... بررسی کرده است.

در ادامه جلسه، تحقیق پایانی مهناز شرف الدینی با موضوع "راه های مبازه با گناه از منظر قرآن کریم "با راهنمایی فاطمه مروتی مورد بررسی قرارگرفت و این استاد راهنما در این نشست، تأکید کرد: طلبه با تلاش ، برنامه‌ریزی خوب و داشتن دغدغه‌ی پژوهش می‌تواند تحقیق پایانی خوب و یا مقاله پرمحتوایی را ارائه دهد.

شرف الدینی با بررسی ریشه های گناه در مباحث اقتصادی، خانوادگی، روانی، فرهنگی و تربیتی به بیان راهکارهای در این زمینه از جمله، تفکر، ایمان به معاد، خود شناسی و .... پرداخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha