جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:آحاد ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمنان را خیره وپایه های ظلم وستم را به لرزه در خواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در جمع طلاب واساتید مدرسه علمیه ایمانیه خواهران شهرستان تاکستان، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: تقارن چهل سالگی انقلاب  با ایام فاطمیه را باید به فال نیک گرفت چراکه بنا به فرموده امام راحل، انقلاب ما مرهون محرم و صفر و تمسک جستن به شعائر و آموزه های دینی و اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی به شایعه پراکنی رسانه های غربی علیه ارزشهای اسلامی وانقلابی ملت ایران بیان کرد:در طول این 40 سال رسانه های غربی مدام بر علیه اتحاد و همدلی ملت ایران برنامه ها و توطئه های مختلفی طراحی وپخش کردند که خوشبختانه این جا ایران اسلامی که توانسته بود در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر همه جهانخواران و یاوه گویان ایستادگی نماید.

استاد حوزه علمیه قزوین به برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن پرداخت و بیان کرد: آحاد ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان را خیره و پایه های ظلم و ستم را به لرزه در خواهند آورد.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد:در این روزها مدام دشمنان تلاش بر این دارند که ملت ایران در این روز بزرگ شرکت نکنند ولی به چشم کوری دشمنان واجانب ملت فهیم وبا بصیر ایران اسلامی در این آزمو ن بزرگ شرکت وبه اجانب وآمریکای جهانخوار وجنایتکار تودهنی محکمی خواهند زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha