جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی بازدید و با حضور در غرفه حوزه علمیه قزوین یادوخاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در بازدید  از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: متأسفانه دشمنان بارها در رسانه‌های دروغین و تفرقه‌انداز خود همیشه دستاوردها و تلاش‌های خادمان به این ملت را سیاه نمایی نمودند و باید این دستاوردها بارها در رسانه‌های مختلف به تصویر کشیده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: این انقلاب اسلامی تلاش بسیاری از شهدای انقلاب اسلامی و حتی همین شهدای روحانیت که توانستند در برابر رژیمی که خود وابسته با اجانب بود ایستادگی و شهد شیرین پیروزی انقلاب اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در همین روستاهای کشور قبل از انقلاب اسلامی مردم ازنظر رفاه و بهداشت در وضعیت اسف‌باری قرار داشتند ولی به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز تمامی روستاهای سراسر کشور ازنظر پزشکی، و دیگر بخش‌ها در سلامت قرار دارند.

استاد حوزه علمیه قزوین دشمن‌شناسی را موضوع مهم در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست وبیان کرد: آنچه برای ملت ایران باید اولویت اصلی قرار گیرد، وحدت و همبستگی در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان هست و اینکه بتوانیم دشمن‌شناسی را در جامعه به‌خوبی فراگرفته تا بتوانیم این کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی به برنامه‌های مختلف حوزه علمیه قزوین در این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه مبلغین و روحانیون در نشست‌های تخصصی با جوانان و آحاد مردم موضوع انقلاب اسلامی و روحانیت را به‌خوبی تبیین می‌کنند.

وی ضمن انتقاد از مکان مناسب جهت ادای فریضه نماز بیان کرد: خوشبختانه این مکان ازنظر وسعت برای هر برنامه‌ای مناسب است ولی چه خوب است که متولیان و دست‌اندرکاران نمایشگاه بتوانند فضای مطلوب و شایسته برای ادای فریضه نماز برقرار نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی همچنین با حضور در غرفه حوزه علمیه خواهران قزوین از تلاش‌های طلاب مبلغه جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات بازدیدکنندگان قدردانی کرد.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: باید با درس گرفتن از زندگی حضرت فاطمه (س)، بهترین پیام یعنی دفاع از ولایت و رهبری را به‌خوبی فرابگیریم که این بهترین راه برای سعادت انسان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha