جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌ه علمیه اصفهان به مناسبت ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در بیانیه ای از آحاد ملت خاصه طلاب، روحانیون و فضلا جهت شرکت در یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: در سالی که مستکبرین و عمال داخلی آنها در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، به فضل الهی بلوغ و شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی را شاهدیم وبرای این مهم بایستی شکر خدای منان را به جا آوریم.

چهل سالگی انقلاب یعنی شکست مستکبرین عالم از اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله)، چهل سالگی انقلاب یعنی دادرسی از فریاد مظلومان عالم و این خود نویدی حیات بخش برای آینده ای روشن است.

اکنون که ایران اسلامی و سرفراز به عنوان یک قدرت بزرگ و موثر منطقه ای و جهانی مطرح شده است و مقاومت اسلامی در گوشه گوشه جهان به واسطه این نظام مقدس شکل گرفته، وظیفه هر مسلمان و ایرانی این است که به فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در انجام تکلیف شرعی و اخلاقی خویش عمل نموده و با تمام قوا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یابد.

طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه استان اصفهان با بصیرت و بینش تمام در این همایش عظیم شرکت خواهند کرد و از عموم مردم شریف ایران نیز برای شرکت در این حرکت استکبارستیزانه دعوت می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha