چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: آخرین نسخه فرهنگی و اعتقادی غرب ترامپ است که مجسمه فساد و قمار بازی می‌باشد اما در مقابل آن تربیت شدگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران افرادی چون شهید حججی و سردار قاسم سلیمانی‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در مراسم نشست با جوانان که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند و اولین کسانی که با امام خمینی (ره) بعیت کرده و به فرمان حضرت لبیک گفتند جوانان بودند.

وی ادامه داد: در این چهل سال اخیر خیلی از مشکلات پیش‌رو به دست جوانان حل شده است و امروز در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی این جوانان هستند با که با برداشتن قدم‌های بلند کشور را به سمت پیشرفت و تعالی پیش می‌برند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: امروز در جمهوری اسلامی بیش از هر کشور دیگر آزادی وجود دارد به گونه‌ای که یک نماینده مجلس به راحتی در مجلس پشت تریبون قرار می‌گیرد و از نظام و رهبری انتقاد می‌کند، البته در برخی موارد بعضی از نمایندگان مجلس بلندگوی دشمن هستند و همان حرفی را می‌زنند که دشمن می‌خواهد بگوید.

وی افزود: آخرین نسخه فرهنگی و اعتقادی غرب ترامپ است که مجسمه فساد و قمار بازی می‌باشد اما در مقابل آن تربیت شدگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران افرادی چون شهید حججی و سردار قاسم سلیمانی‌ها هستند که برای دفاع از مردم مظلوم منطقه قیام می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اربعین نماد قدرت جمهوری اسلامی است که سی میلیون نفر را در کشوری که امنیت کامل هم ندارد جمع می‌کند و همه این‌ها به برکت جمهوری اسلامی به دست آمده است.

وی گفت: دشمن امروز تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و وظیفه جوانان این است که در مقابل این توطئه‌ها ساکت نباشند و کارآمدی نظام را به مردم تبیین کنند، امروز جمهوری اسلامی در دنیا صاحب قدرت است و نظام سلطه جهانی را با پالش جدی مواجه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha