جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فدوی

حوزه/ سردار فدوی با بیان اینکه استمرار پیروزی ایران به‌واسطه حرکت در مدار «حق» و «ولایت» است، گفت: به لطف خدا و عنایات آقا امام زمان(عج)، جریان انقلابی پدید آورده خیزش‌های عظیم در جهان خواهد بود، إن شاءالله... ./

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار سرتیپ علی فدوی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، امروز در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی شمیم خانواده، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار قرار گرفته است، اظهارداشت: دشمنان در طول چهل سال گذشته لحظه‌ای از ستیز با انقلاب اسلامی دست برنداشته‌اند؛ اما به لطف پروردگار و درایت‌های رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه طاقت دیدن پیشرفت اسلام را ندارد، گفت: در هرکجای جهان که اسلام داعیه‌دار توسعه و پیشرفت شد، دشمن توطئه‌چینی کرده و سعی در تقابل با آن کرد که هشت سال جنگ تحمیلی نمونه‌ای بارزی بر تقابل جبهه کفر با جبهه اسلام است.

سردار فدوی، تصریح کرد: دشمنان می‌خواستند جبهه حق در کشورهایی نظیر عراق، سوریه، لبنان و فلسطین با شکست مواجه شود اما جبهه باطل هیچ‌گاه به پیروزی نخواهد رسید و این جریان انقلابی است که آینده جهان را به دست خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه، در پایان با تأکید بر اینکه رمز پیروزی ایران در طول ۴۰ سال اخیر، حرکت در مدار «حق» و «ولایت» بوده است، اظهارداشت: به لطف خدا و عنایات آقا امام زمان(عج)، جریان انقلابی پدید آورده خیزش‌های عظیم در جهان خواهد بود، إن شاءالله... ./

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha