سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یادواره شهدای روحانی و یادواره شهدای انقلاب استان یزد

حوزه/ صبح امروز یادواره شهدای روحانی و یادواره شهدای انقلاب استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، صبح امروز یادواره شهدای روحانی و یادواره شهدای انقلاب استان یزد، با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد، استاندار، مسئولان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار دارالعباده در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام رنجبر شیرازی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه در این مراسم با اشاره به اینکه اگر مسئولان به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیت‌های داخلی توجه کنند بخش زیادی از مشکلات کنونی جامعه رفع می‌شود، گفت: خداباوری و عدالت محوری مسئولان، نیاز اصلی امروز کشور است و تحقق آن به‌صورت کامل موجب شکست توطئه‌های دشمنان و خصوصاً آمریکا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر مردم همانند گذشته درصحنه باشند، یقین بدانیم آمریکا و حامیان منطقه‌ای و جهانی‌اش توان حمله به کشور ما را ندارند، اضافه کرد: آمریکا در 40 سال گذشته و در سال‌های اخیر برای شکست نظام ایران از هیچ کوششی دریغ نکرد و به شکر خدا، تمام توطئه‌ها با هوشیاری مردم و مسئولان خنثی شد.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به نقش و جایگاه ولایت‌فقیه در انقلاب، تصریح کرد: اگر ولی‌فقیه و پیروی از ایشان نبود قطعاً دشمنان به اهداف خود می‌رسیدند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha