جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم حضرت معصومه(س)، انقلاب اسلامی را گوشه‌ای از برکات قیام فاطمی برای بشریت عنوان کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به‌ عنوان گوشه‌ای از برکات قیام فاطمی، بستر حکومت عدل جهانی امام زمان (عج) را فراهم خواهد کرد و برکات این قیام عظیم در قیامت آشکار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در همایش «زن در آینه چهل‌سالگی انقلاب» که در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار شد، ضمن خیرمقدم به بانوان شرکت‌کننده در همایش و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا سلام‌الله علیها با قیام خود برای خداوند جامعه بشری را متحول کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه یاران حضرت زهرا سلام‌الله علیها به هنگام قیام فاطمی بسیار اندک بودند، افزود: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به پشتوانه رهنمودهای پدر و حمایت‌های امام علی علیه‌السلام و فرزندانشان بیرق قیام فاطمی را به پا کردند.

وی انقلاب اسلامی را گوشه‌ای از برکات قیام حضرت زهرا سلام‌الله علیها عنوان کرد، گفت: قیام فاطمی درنهایت به قیام جهانی امام عصر(عج) متصل خواهد شد؛ برکات این قیام بر اساس روایات در قیامت آشکار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: وجود پر برکت مراجع عظام تقلید و امام خمینی(ره) از برکات قیام فاطمی است و امام خمینی(ره) به‌عنوان فرزند حضرت زهرا سلام‌الله علیها برای آزادی بشریت قیام کردند که امروز در آستانه چهل‌سالگی انقلاب شاهد برکات این انقلاب در عرصه‌های جهانی و منطقه‌ای هستیم.

وی افزود: خروش ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از باقیات و صالحات قیام فاطمی است که برای همیشه مشتی بر دهان یاوه‌گویان و ضدانقلاب خواهد بود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضمن دعوت از بانوان برای بازدید از نمایشگاه «فجر فاطمی» آستان مقدس ادامه داد: اگرچه برای بیان آثار و برکات انقلاب اسلامی نباید صرفاً به برپایی نمایشگاه اکتفا کرد؛ ولی مشاهده جهت‌گیری‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه‌ها نشان می‌دهد، این جهت‌گیری برای محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اظهار داشت: این در حالی است که درگذشته تمام جهت‌گیری‌ها به خواست غرب بود و شاه جز با تصمیم آن‌ها کاری انجام نمی‌داد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اسلام‌ستیزی، دین زدایی و حتی تغییر تاریخ هجرت پیامبر(ص) را تنها بخشی از خیانت‌های رژیم پهلوی در طول حکومت بر مردم ایران دانست، افزود: تمامی این خیانت‌ها تحت نفوذ بیگانگان در کشور انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دست دشمنان را از منابع و منافع کشور قطع کرد و ما امروزه به برکت انقلاب اسلامی به شرق و غرب وابسته نیستیم و به دلیل همین استقلال و عملکرد، شرق و غرب همواره نسبت به ایران عدوات داشته و در عدوات نسبت به انقلاب اسلامی همواره باهم هم‌پیمان بوده‌اند.
وی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه یادآور شد: باوجود یاوه‌گویی‌های دشمن ما چهلمین بهار انقلاب را هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهیم کرد.
پایان پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha