پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عکس

حوزه/ معاون امور مالی و اداری حوزه علمیه خواهران استان یزد از اولین نشست کمیسیون توسعه و برنامه ریزی این حوزه با حضور سرپرست مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه خواهران کشور خبر داد.

ابراهیم نقیب احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه فجر حجت الاسلام هاشمیان در اولین نشست کمیسیون توسعه و برنامه ریزی حوزه علمیه خواهران استان یزد حضور یافت به تشریح عملکرد این کمیسیون در سطح کشور و اهداف و برنامه های آتی آن پرداخت.

وی افزود: این نشست به صورت کارگاهی با حضور اعضای این کمیسیون متشکل از مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، معاونت اداری و مالی، رییس اداره نظارت، معاونان حوزه و هفت نفر از مدیران منتخب مدارس علمیه خواهران استان یزد تشکیل شد.

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد در خصوص اهداف تشکیل این کمیسیون در سطح کشور و استان یزد گفت: اعضا برنامه های اردویی، مشاوره، تشکل ها و کانون طلاب، تفسیر، حفظ و آموزش قرآن کریم، ایده های نو در حوزه فرهنگ، مساعدت و تأمین امکانات ورزشی، ارتقای فعالیت های پژوهشی و صندوق های تعاون و راه اندازی گروههای علمی را حمایت و در جلسات این کمیسیون بررسی و تصویب می کنند.

وی تدکید کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده استان یزد پیشرو در امور برنامه ریزی و بودجه حوزه های علمیه خواهران کشور است و جلسات این کمیسیون، ماهی یکبار به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha