جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به برکت خون شهدا، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی امنیتی مثال زدنی در استان کردستان داریم و باید گفت که شاهد «امنیت پایدار» در این خطه از ایران هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، بعدازظهر امروز در دیدار با مدیران و اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه این اعیاد متعلق به تمام ملت ایران است، اظهار داشت: بنده قبل از پیروزی انقلاب نیز توفیق حضور در مبارزات علیه نظام ستم شاهی را داشته ام لذا به خوبی دستاوردهای انقلاب اسلامی را درک می کنم و با سختی هایی که مردم قبل از انقلاب با آن روبرو هستند آشنایی کامل داشته ام.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نگاه به تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که این نظام چه سختی ها و مشقات و دشمنی هایی را پشت سر گذاشته است و به این مرحله رسیده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز هم رییس جمهور آمریکا؛ دونالد ترامپ به خیال خود با تهدید می تواند در صفوف منسجم ملت ایران شکاف ایجاد کند که باید گفت وی و اذنابش هرگز به آرزوی شان نخواهند رسید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: در همین استان کردستان اگر مقایسه ای در طول این 40 ساله داشته باشیم شاهد پیشرفت های شگرف خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به جرات می توان گفت با وجود مشکلاتی که در کشور داریم، ولی کارهای زیادی در سطح استان کردستان انجام گرفته است که این نشان می دهد که نگاه دولت به این خطه از ایران اسلامی نگاهی کلان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه امنیت در استان کردستان کاملا محسوس است، اظهار داشت: به برکت خون شهدا، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی امنیتی مثال زدنی در استان کردستان داریم و باید گفت که شاهد «امنیت پایدار» در این خطه از ایران هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: با این وجود از رسانه های داخلی انتظار بیشتری داریم که دستاوردهای 40 ساله نظام را با وجود تحریم های همه جانبه دشمنان، به خوبی منعکس نمایند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این کشور دارای سرمایه های علمی فراوانی است و اگر به خودباوری کامل برسیم هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت، لذا باید بر داشته هایمان بیش از پیش اعتماد و تکیه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اگر می خواهیم که زمینه های سواستفاده دشمنان در این کشور فراهم نشود، همه وظیفه داریم که به بسیجی وار به این ملت خدمت کنیم و این کار را وظیفه خود بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha