جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: طلاب و روحانیون از ابتدای این انقلاب و حتی پیش از آن در کنار مردم بوده و هستند، لذا نباید خدایی ناکرده ما خود را از مردم و جامعه جدا بدانیم، زیرا ما جزیی از بدنه این نظام و مملکت هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، امروز در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه هر ساله شاهد حضور خودجوش و چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه بوده ایم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امسال هم علیرغم تشدید محسوس تبلیغات سو رسانه ای دشمنان، ملت ایران دوباره حضوری تاریخی در این روز خواهند داشت.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه حضور طلاب و روحانیون در راهپیمایی 22 بهمن ماه ضروری است، افزود: جامعه اسلامی نگاه ویژه و خاصی به حوزویان دارد، لذا حضور در مراسم های مذهبی و اسلامی باید مورد توجه و تاکید طلاب و روحانیون باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با تاکید بر اینکه مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن امسال از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده است، بیان کرد: حضور طلاب و روحانیون در مسیرهای مشخص شده برای پاسخگویی به سئوالات شرعی و... شرکت کنندگان در راهپیمایی باید نسبت به سال های گذشته چشمگیرتر باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هماهنگی های لازم با مدیران و معاونین مدارس علمیه در شهرستانهای استان کردستان برای راهپیمایی 22 بهمن ماه صورت گرفته است، لذا امیدواریم که امسال هم بتوانیم با حضور خود پاسخ دندان شکنی به دشمنان این ملت و نظام بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه تاکید کرد: طلاب و روحانیون از ابتدای این انقلاب و حتی پیش از آن در کنار مردم بوده و هستند، لذا نباید خدایی ناکرده ما خود را از مردم و جامعه جدا بدانیم، زیرا ما جزیی از بدنه این نظام و مملکت هستیم.

در ادامه این مراسم هریک از حاضرین نظرات خود را درباره هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن ماه در استان کردستان مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha