پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فجر ۴

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت پلدختر گفت:آزادی بیان و حفظ عزت ملی مردم ،مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام نقی هادی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر، با اشاره به چهل سالگی انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در مناطق مختلف این مرزوبوم بیان داشت:با نگاهی به خدمات نظام در همه عرصه ها می توان پیشرفت و موفقیت روزافزون جمهوری اسلامی را در همه مناطق مشاهده و بالندگی و پیشرفت را در جای جای ایران به وضوح دید .

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی از مولفه های اساسی انقلاب اسلامی ایران است، افزود:استقلال کشور،مرم سالاری و عزت مردم، از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت پلدختر گفت:مهمترین وظیفه ما در 40 سالگی انقلاب پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلانم نقی هادی با اشاره به اینکه همه باید با همت جهادی برای استمرار و سربلندی روزافزون نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم،خاطر نشان کرد:باید با بصیرت،ولایت مداری و استکبار ستیزی در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم و لحظه ای از توطئه استکبارغافل نشویم .

در ادامه مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر نیز با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی وظیفه ای شرعی و ملی است،گفت:مردم ولایی ایران اسلامی با عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابل هجمه های دشمن مقاومت خواهند کرد و به دشمن اجازه تعدی و دخالت در سرنوشت کشور را نخواهند داد .

حجت الاسلام نادر سبزی با بیان اینکه برخی مسئولان هم باید با اخلاص،دلسوزی و پرهیز از اشرافی گری در راستای خدمت به مردم همت خود را بکار گیرند،افزود:مشکلات اقتصادی که در یکسال اخیر برای مردم بوجود آمده ناشی از ضعف مدیریتی برخی مسئولان دولت است که باید برای رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد .

در پایان این مراسم از طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در زمینه های علمی و فرهنگی تجلیل شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha