جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگاه فضای مجازی گیلان

حوزه/ کارگاه یک روزه با موضوع سواد رسانه و فضای مجازی، با حضور ۵۰ نفر از مبلغات فعال در مدارس امین شهرستان رشت، در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در گیلان، کارگاه یک روزه «سواد رسانه و فضای مجازی»، ویژه مبلغات فعال در مدارس امین شهرستان رشت، صبح امروز در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد.

این کارگاه که تا ظهر به طول انجامید به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه گیلان اجرایی شد و حدود ۵۰ نفر از خواهران مبلغ که در مدارس امین بخش مرکزی استان گیلان مشغول به فعالیت های تبلیغی هستند در آن شرکت نمودند.

سجاد ستوده مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان و مجتبی عبدالهی فعال و کارشناس فضای مجازی از مدرسین این دوره بودند که در دو کلاس و با عنوان های «مقدمات سواد رسانه» و «چالش های فضای مجازی در خانواده و راهکارهای آن» به انجام رسید.

به گفته حجت الاسلام سیداسمعیل میرهاشمی معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان، برگزاری این دوره برای شرکت کلیه مبلغین استان در ۱۴ سرفصل طراحی شده که با توجه به استقبال خوب به عمل آمده، ان شاءالله قبل از آغاز سال تحصیلی آتی به طور کامل برگزار خواهد شد و به افرادی که موفق به گذراندن کامل این دوره و قبولی در آزمون پایانی آن شوند، گواهی مربی فضای مجازی اعطاء می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha