شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی در اهواز

حوزه/ دومین جلسه از دوره ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دومین دوره ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی، ویژه طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه در مسجد اعظم کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

استاد این دوره حجت‌الاسلام‌والمسلمین لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بود که وی به تبیین نقش ولایت فقیه در نظام و اسلامی و همچنین کارآمدی حکومت دینی برای تحقق اهداف متعالی معصومین(ع) پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام علی نژاد، در حاشیه برگزاری این نشست، به خبرنگار «حوزه»، پیرامون اهداف برگزاری دوره ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی، گفت: با توجه به اینکه هجمه‌های زیادی به موضوع ولایت فقیه به‌عنوان یک بحث محوری از ابتدای انقلاب تاکنون شده است، دفتر تبلیغات اسلامی با برگزاری دوره کاربردی ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی به تربیت مبلغ در این زمینه می‌پردازد.

لازم به ذکر است، دوره آموزشی ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی 3 جلسه است که دومین بخش آن امروز به مدت ۵ ساعت برگزار شد و آخرین جلسه آن نیز 2 اسفندماه جاری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر واعظی، برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha