جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی نژاد

حوزه/ حجت‌الاسلام علی نژاد، با اشاره به برگزاری دوره ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی گفت: این دوره در سه هفته متوالی با حضور اساتید برجسته‌ای از حوزه علمیه قم، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پیمان علی نژاد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، اظهارداشت: دوره ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی با حضور ۱۵۰ طلبه برادر و ۵۰ خواهر در استان خوزستان در حال برگزاری است که دومین دوره آن امروز برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هجمه‌های زیادی به موضوع ولایت فقیه شده و دفتر تبلیغات اسلامی در این راستا با برگزاری دوره کاربردی ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی به تربیت مبلغ در این زمینه پرداخته است.

رئیس دفتر تبلیغات خوزستان، با بیان اینکه دوره ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی، در سه هفته متوالی برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از اساتید برجسته‌ای همچون حجج السلام و المسلمین جوان آراسته، لک زایی و واعظی، برای تقویت بینش سیاسی طلاب استفاده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام علی نژاد، در پایان اظهارداشت: إن شاءالله در اختتامیه دوره «ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی» ضمن تقدیر از برترین‌ها، گواهی پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان اهداء می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha