سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رییس سازمان تبلیغات

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این که مقام معظم رهبری از گسترش کمی و کیفی سازمان تبلیغات راضی هستند، گفت: سازمان تبلیغات نیازمند یک تحول متناسب با نیازهای امروز انقلاب است که در آن باید سطح توقعات به جای مردم و رهبری را باید لحاظ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عصر پنج شنبه، در همایش طلایه داران فجر فاطمی ویژه بانوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه کار در سازمان در دوره جدید جدی گرفته شده است، گفت: حس ما حس خادم بودن است، خود را خادم خادمان اهل بیت(ع) می دانیم و هرجه از ما بر بیاید کوتاهی نمی کنیم.

وی در ادامه با بیان این که امروز وظیفه ما در سازمان تبلیغات اسلامی سنگین تر از گذشته است، افزود: توقع مقام معظم رهبری از ما این است که جدی تر از گذشته گام برداریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این که مقام معظم رهبری از گسترش کمی و کیفی سازمان تبلیغات راضی هستند، گفت: سازمان تبلیغات نیازمند یک تحول متناسب با نیازهای امروز انقلاب است که در آن باید سطح توقعات به جای مردم و رهبری را باید لحاظ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی بر ضرورت تقویت تولیدات با محتوای مورد نظر انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: در حال حاضر مردمی شدن برنامه ها، تولید محتوای مورد نظر انقلاب اسلامی و همچنین تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه جدی بانوان در مسأله تبلیغ تأکید کرد و گفت: در مکتب امام راحل همواره نقش بانوان جدی بوده اما اگر غفلتی در مقاطعی شده راه نجات ما بازگشت به مکتب امام راحل در جمیع جهات است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که نقش بانوان در پیشبرد انقلاب جدی و اساسی است، خاطرنشان کرد: نقش بانوان در انقلاب ظاهری نبوده و همواره نقش محوری داشتند، تا جایی که رهبر انقلاب زنان را رهبران نهضت توصیف می کند.

وی در ادامه سخنان خود از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان نخستین انقلابی شیعه یاد کرد و افزود: امروز بانوان از آدرس غلطی که دنیا به آن ها می دهد به مرزهای انسانی هدایت و امامت معنوی امت نزدیک تر می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در ادامه سخنان خود از حضرت زهرا(س) به عنوان اسوه حسنه امام زمان(عج) یاد کرد و افزود: باید سیره آن حضرت از سوی آحاد جامعه به ویژه بانوان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که نقش بانوان در ادامه مسیر انقلاب بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: با توجه به کم کاری هایی که صورت گرفته اما بخشی از مسیر به درستی طی کردیم و گام های بعدی را باید با توجه و جدیت بیشتری دنبال کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha