پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس سازمان بسیج طلاب استان اصفهان

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب استان اصفهان گفت: امروزه انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است و ایران آینده به مراتب درخشان تر خواهد بود و باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام میثم حاج احمد، در جمع طلاب موسسه آموزش عالی مجتهده امین(ره) اصفهان گفت: برای رسیدن به خدا فقط یک راه وجود دارد و آن هم فقط عشق اهل بیت(ع)  است و برخی افراد مثل سلبریتی ها نمی توانند این را درک کنند.

وی با اشاره به اینکه ما به تمدن ایرانی خود افتخار می کنیم و باید در مسایل علاوه بر نگاه دینی، نگاه تمدنی هم داشته باشیم خاطر نشان کرد: ما ایرانی ها مایه خشنودی حضرت زهرا(س) شدیم. انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب های مهم جهان مقایسه کنید و تفاوت ها و ظرفیت ها بی نظیر آن را ببینید.

حجت الاسلام حاج احمد با استناد به کتاب ایران ۲۰ به رتبه های برتر کشور ایران در جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال برجام های دیگر هستند از جمله برجام موشکی و در نهایت ادعا خواهند کرد که ایران باید از منطقه خارج شود، ولی  این آرزو را به گور خواهند برد.

وی ابراز داشت: نقد منصفانه ما به وزیر امور خارجه این است که نگاه تان را از اروپا و آمریکا بردارید و به تولید و سرمایه ایرانی توجه کنید؛ ولادیمیر پوتین بسته اقتصاد مقاومتی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دریافت می کنند و در کشورش عملیاتی کرد.

حجت‌الاسلام حاج احمد عنوان کرد: مردم می پرسند چرا رهبر در چنین شرایطی کاری نمی کند پاسخ همه اینها در قانون اساسی است و برهمین اساس مجلس انقلابی باید ورود کند و بر طبق قانون اساسی نظارت بر عملکرد دولت وظیفه مجلس شورای اسلامی است، بر اساس قانون اساسی، شورای نگهبان کف کار است و فقط وظیفه تایید صلاحیت را دارد

رئیس سازمان بسیج طلاب استان اصفهان افزود: آیا طلاب حوزه های علمیه به اندازه مسیح علی نژاد برای روشنگری فعال هستند؟ شما در این سال گذشته چند دختر را با حجاب کردید؟ چقدر توانستید با دختری که تفکر دینی ندارد ارتباط برقرار کنید؟

رئیس سازمان بسیج طلاب استان اصفهان با اشاره جایگاه رهبر معظم انقلاب در دنیا، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برای مردم دنیا دستاوردهای بسیاری داشته است و باید این دستاوردها تبیین شوند.

وی با بیان اینکه امام بی امت قدرت ندارد و نشانه آن ۲۵ سال خانه نشینی حضرت علی(ع) است و امت بی امام نمی تواند پا برجا بماند اظهارداشت:  دشمنان اقرار کرده اند انقلاب ایران آقایی ما را در دنیا شکست. جان بولتون جز احمق های درجه یک است  که در عرض دوماه می خواهد جشن سال نو میلادی۲۰۱۹ را در تهران بگیرد و رهبر معظم انقلاب گفتند آمریکا رو به افول است و ما باید اینها را برای مردم تبیین می کردیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان اصفهان افزود: امروزه انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است و ایران آینده به مراتب درخشان تر خواهد بود و باید برای مردم تبیین شود

وی با اشاره به وجود۱۰هزار بسیجی طلبه در استان اصفهان گفت: اگر با اطلاعات و مدرک حرف بزنید قطعا تاثیر خواهد گذاشت و بزرگان باید حرکت کنند و اگر اعتقاد داریم این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی آیت باید بپاخیزیم و کار انقلابی انجام دهیم، انقلابی گری تا ظهور حضرت حجت باید ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha