جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آغاز به کار کارگاه آموزشی چهل‌چراغ انقلاب اسلامی در اهواز

حوزه/ کارگاه آموزشی چهل‌چراغ انقلاب اسلامی، با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، کارگاه آموزشی چهل‌چراغ انقلاب اسلامی امروز با حضور جمعی از فضلای حوزه علمیه اهواز و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، که به صورت زنده از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، آغاز به کار کرد.

این کارگاه با محوریت اقدامات مبلغین خادم یار رضوی در ابلاغ دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور ویژه رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و جمعی از مسئولان حوزه علمیه اهواز، برگزار شد.

مردم خوزستان نسبت به توطئه‌های دشمن، هوشیار هستند

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در بخشی از آیین افتتاحیه این کارگاه، با بیان اینکه مردم و اقوام خوزستانی در کنار هم با اتحاد و محبت زندگی می‌کنند، اظهارداشت: مردم خوزستان نسبت به توطئه‌های دشمن بسیار هوشیار بوده و همواره نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و هم‌اکنون در حال اماده‌سازی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خوزستان برای بار دیگر در ایام‌الله دهه فجر فاطمی، با آرمان‌های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، تجدید بیعت می‌کنند، از حسن توجه و زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، نسبت به استان خوزستان تشکر و قدردانی نمود.

حمایت ویژه آستان قدس رضوی از حرکت‌های جهادی

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، در ارتباطی زنده از طریق ویدئوکنفرانس، خطاب به فضلای حاضر در مراسم، با بیان اینکه خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی است، تصریح کرد: خوزستان جاده ولایت بوده و امام رضا(ع) از این مسیر به‌سوی خراسان آمده و امروز سبب شده تا برکات این حضرت، به خوزستان و سایز اقصا نقاط ایران برسد.

وی با بیان اینکه اقدامات جهادی بسیار زیادی با حمایت آستان قدس رضوی در خوزستان، در حال انجام است، گفت: آنچه در خوزستان  انجام شده از برکات حضرت رضا(ع) و برکات این بزرگوار نه فقط شامل مردم ایران بلکه می‌تواند شامل تمام مردم عالم شود.

لازم به ذکر است، کارگاه آموزشی چهل‌چراغ انقلاب اسلامی با هدف تبیین و توجیه مبلغین خادم یاران رضوی در ابلاغ دستاوردهای انقلاب اسلامی در اهواز برگزار شد که مجموعه دوره‌های آن در ایام‌الله دهه فجر استان خوزستان اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha