شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع چالشهای پیش روی انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه الزهراء(س) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سید فضل اله بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن در این نشست گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و برای ارزیابی انقلاب باید سه نکته بررسی شود: اول اینکه هدف ما از این انقلاب چه بوده ما چه امکاناتی را برای رسیدن به این انقلاب داشتیم و موانع و چالشهای ما در این راه چه بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن ادامه داد: امروزه ضعف هایی مثل تورم، رکود اقتصادی، اشرافی گری، سوء مدیریت در بین برخی از مسئولین کشور و در طول این چهل ساله انقلاب بوده و در برخی از مقاطع کمتر و در برخی بیشتر.

وی افزود: کنار همه ضعف ها و نارضایتی هایی که مردم از این وضعیت داشتند، اما حاضر نشدند کوچکترین لطمه و صدمه ای به این نظام و انقلاب برسد؛ در کنار ضعف ها، نکات و نقاط مثبتی را که رهبر معظم انقلاب از آنها به عنوان دستاوردهای انقلاب نام بردند که شامل صدور  انقلاب به کشورهای همسایه، موفقیت هایی که انقلاب در بحث سوریه، عراق، لبنان، یمن بدست آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن تصریح نمود: حضرت آقا یک جمله بسیار پرمفهوم دارند ولی ما نتوانستیم آن را درست تبیین کنیم. ایشان فرمودند: آمریکا رو به افول است و ایران رو به پیشرفت؛ در طول چهل ساله ای که از انقلاب می گذرد این افول را داریم می بینیم و این نکته ای است که باید تبیین شود .

بهرامی گفت: ما سه عامل مهم را در برابر انقلاب داریم که یکی از آنها اتخاذ راهکارهای ترکیبی نظام سلطه است. شامل تحریم ها که از طریق ماهواره ها تبلیغ می شد مثلا  ایران روز 13 آبان دچار قحطی می شود یا اینکه چهل سالگی خود را نخواهد دید و از طریق جنگ روانی می خواستند ایران را دچار اغتشاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: عامل دوم؛ انسجام بی سابقه دشمنان ما در قبال این انقلاب است، چرا که نخست وزیر صهیونیسم به عمان می آید و در خاورمیانه حضور پیدا می کند و از اینکه رژیم صهیونیسم و آمریکا با کشور عربستان متحد می شود و سفرهای دوره ای که ترامپ به کشورهای همسایه ما دارند و انسجام بی سابقه را علیه کشور ما پیدا کرده اند. 

بهرامی گفت: سومین عامل ناکارآمدی برخی مسئولین کشور در حل مشکلات است. سوء مدیریت و سوء تدبیر و نگاه عمیق این است که بعضاً در برخی جاها خیانت در کار می باشد که مهمترین عامل می باشد.

وی گفت: مظلومیت جمهوری اسلامی ما اینجاست که برخی از مسئولین با آن همه سوء استفاده های مالی و حقوقی و نجومی هنوز سرکار هستند و هیچ تعلقی به این انقلاب و نظام ندارند و حتی حاضر نیستند فرزندانشان در این کشور تحصیل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: امروز تولید در کشور ما متوقف نشده و همه چیز داریم، اما گران فروشی زیاد است و مردم برای فرار از گران تر شدن دست به احتکار می زنند و این به دلیل نداشتن بصیرت و عدم مطالعه کافی می باشد. لذا باید در این شرایط راهکار داشته باشیم بخشی از آن با ماست و بخشی از آن با مسئولین که باید در جهت رفع مشکلات مردم بخصوص طبقات پائین و محروم کمک کنند.

بهرامی در پایان گفت: باید انسجام ملی را بین اقوام برقرار نمود و از دو قطبی شدن ملت جلوگیری کرد. باید امید و هشدار به مردم داد، امروز بسیج اعلام آمادگی کرده که در رفع مشکلات اقتصادی کمک خواهد کرد، باید طلاب همیشه در صحنه حضور داشته باشند و در روز 22 بهمن با حضور خود مشت محکمی به دشمنان اسلام باید زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha