پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیاوشی

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع «نقش زنان در انقلاب اسلامی» در مدرسه علمیه الزهراء(س) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام اسمعیل سیاوشی امام جمعه فریدن، در نشست سیاسی با موضوع «نقش زنان در انقلاب اسلامی»، در مدرسه علمیه الزهراء(س) فریدن، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت دهه فجر، گفت: اگر در تاریخ ملت های قبل از اسلام دقت کنیم، اکثر آنها که به عذاب الهی گرفتار شدند به دلیل عدم شکرگزاری از نعمت های خداوند بود.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا یک قدرت و ابهتی پیدا کرده است؛ در اربعین  میلیون ها نفر در عراق جمع می شوند یا مردم سوریه اعلام کرده اند اگر آمریکا بخواهد به ایران چپ نگاه کند، اسرائیل را با خاک یکسان می کنند.

امام جمعه شهر داران گفت: در اوایل انقلاب تمام دنیا یک طرف بودند و جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداختند، ولی امروز اگر ایران اسلامی در کنفرانسی دعوت نمی شود کشورهای دیگر هم حضور پیدا نمی کنند.

حجت الاسلام سیاوشی گفت: یک زمانی ما در ایران اسلحه ژ-3 که قطعات آن نیز از دیگر کشورها می آمد درست می کردیم، ولی اکنون سامانه موشکی و زنجیره موشکی ما کامل شده است. از نظر علمی ایران اسلامی رتبه 16 را در جهان دارد و از کشورهای دیگر جهت درمان به ایران می آیند و در پیوند کبد ،ما رتبه اول در دنیا داریم.

امام جمعه فریدن اضافه کرد: ما در تولید علم و قدرت نظامی رشد کرده ایم، ولی چرا در اقتصاد کشور ضربه پذیر هستیم؟ هر جا که مردم و مسئولین به رهبری گوش دادند در آن زمینه رشد کرده ایم و جایی که مردم و مسئولین به صحبت های رهبری گوش ندادند نتیجه اش مانند اقتصاد می شود.

وی تصریح کرد: امروز ما باید از زندگی حضرت زهرا(س) درس بگیریم و ببینیم دشمن کجا را هدف قرار داده است. امروز ما که مبلغ دفاع از نظام هستیم، اگر مردم را توجیه نکنیم و بگوئیم نظام در اوج قدرت است. اما بحث اقتصادی مربوط به نظام نیست حق مطلب را ادا نخواهیم کرد . 

سیاوشی در پایان گفت: ما باید قدردان نظام باشیم و وظیفه مهم خواهران، تربیت جامعه است. شما باید از نظام دفاع کنید و نگذارید بار دیگر ولایت خانه نشین شود و خداوند وعده داده است که انقلاب به دست صاحب اصلیش خواهد رسید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha