جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تکیه ای

حوزه/ نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، انقلابی ماندن حوزه را یکی از الزامات حفظ و استمرار انقلاب اسلامی و به نوعی تضمین کننده آن دانست

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تکیه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند باید روحیه و فضای انقلابی بر کشور وجود داشته و این مساله روز به روز تقویت شود، چرا که لازمه مقابله با توطئه های دشمن، حفظ و تقویت همین روحیه و نگاه انقلابی است.

وی افزود: به خصوص در حوزه های علمیه ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن دارای اهمیت و ضرورت مضاعفی است چرا که بی شک چنانچه انقلابی بودن حوزه تضمین شود، بقا و استمرار انقلاب نیز به نوعی تضمین می گردد.

رئیس اعتکاف قم، همچنین با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جدی به منظور تقویت فرهنگ و باور انقلابی در بین بدنه حوزه های علمیه بیان داشت: از این منظر می بایست حوزه انقلابی باشد تا بدین وسیله کشور و جامعه ما نیز انقلابی باقی بماند و در مسیر آرمان های انقلابی به راه خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: بی شک چنانچه حوزه به عنوان مادر نظام اسلامی، انقلابی نباشد و به خصوص این که انقلابی نماند، اصل انقلاب و نظام دچار خطر جدی می شود و چه بسا این روند منجر به انحراف آن گردد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha