سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مطهری فر

حوزه/ اردوی بصیرتی و معرفتی «چهل جرعه از حوض کوثر» با حضور ۴۰۰ طلبه از ۱۰ استان، به میزبانی مدرسه صالحیه قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محسن مطهری فر صبح امروز در مراسم افتتاحیه  اردوی چهار روزه بصیرتی و معرفتی «چهل جرعه از حوض کوثر»، در مدرسه صالحیه قزوین، گفت: امروز رسالت اصلی حوزه های علمیه و طلاب در عصری که اعتقادات دینی ما مسلمانان از سوی دشمنان مورد هدف قرار گرفته، بسیار خطیر و حساس است .

وی به اهداف برگزاری این دوره بصیرتی پرداخت و بیان کرد: اردوی بصیرتی «چهل جرعه از حوض کوثر»، بر سه محور بصیرت افزایی، پرورش نیروهای انقلابی و انسجام بخشی و آشنایی بیشتر با وظائف اصلی حوزه های علمیه برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز اصل بصیرت در جامعه که بارها از سوی رهبری فرزانه انقلاب اسلامی برای آحاد مختلف مردم بیان شده، بسیار مهم و حائز اهمیت است، چرا که با بصیرت می توانیم انواع فتنه ها را رصد و خاموش نماییم.

حجت الاسلام مطهری فر بیان کرد: امروز ایران اسلامی نیازمند نیروهایی از جنس عمار است تا بتوانند صدای انقلاب اسلامی را به دنیا برسانند.

گفتنی است، اردوی بصیرتی و معرفتی  «چهل جرعه از حوض کوثر»، با شرکت طلابی از 10 استان به مدت چهار روز، به میزبانی مدرسه صالحیه قزوین آ؛از شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha