شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: کسانی که دغدغه‌های شخصی خود را مقدم بر امام می‌دانند نمی‌توانند به امر امام لبیک گفته و در کنار امام قرار گیرند، در کنار ولی خدا باید تمام تعلقات راکنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام علی جباری، روز جمعه در مراسم دعای ندبه شهرستان تکاب اظهار داشت: امام (عج)  در دل و خانه ما هم غریب است؛ اول باید دل خود را اصلاح کنیم و انتظار فرج امام(عج) برگرفته از دل باشد که در این صورت دعاها و روزهای جمعه عطر و بوی امام زمان (عج) خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کسانی که جاذبه‌های دنیا آن‌ها را مشغول کرده و تعلقات و آلودگی دلشان را برده است با اینکه اهل بیت (ع) باب رحمت واسعه خدا هستند، اما چنین افرادی جذب اهل بیت(ع) نمی‌شوند و نمی‌توانند به ندای امام زمان(عج) لبیک بگویند.

استاد مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب بیان داشت:  درنزاع بین حق و باطل طرف سومی وجود ندارد، اگر کسی همراه با حق نباشد و بصیرتی برای تشخیص حق و باطل ندارد مسلما با باطل و در جناح باطل قرار خواهد گرفت؛ افراد و منتظرانی می‌توانند لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی امام بگویند که معرفت داشته باشند.

وی ادامه داد: عده‌ای برای بودن با ولی خدا شرط می‌گذارند و این تفکر خطرناک است؛ انسان باید تماما در اختیار امام معصوم باشد؛ کسانی که دغدغه‌های شخصی خود را مقدم بر امام می‌دانند نمی‌توانند به امر امام لبیک گفته و در کنار امام قرار گیرند، در کنار ولی خدا باید تمام تعلقات را کنار گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha